älskade ängel dutururu

hade träning idag, hon är en ängel. böjer, flyttar förskänkeln, lätt i munnen och för skänkeln och det har hon varít ett tag nu. så himla underbart att de bara går frammåt! nina tyckte de va jätte bra och att de är stor förändring! ;D hon hoppar igenom kroppen mycket bättre också och är i balans! min finfina älskade cassi.
det är så svårt att beskriva hur nöjd jag är med henne! och hur mycket vi har utvecklats på den här korta tiden, när jag fick henne var hon ju inte en ängel ja ni förstår. men vi har ju legat i och tränat mycket på banan och i skogen, har inte varit nå småskritt i skogen för mycket om jag säger så, men de ska de inte va heller!
tur att jag köpte just cassi och ingen annan! hade inte vilja haft en helt klar häst heller som har gått 120 - 130, mycket kulare att utvecklas tillsammas, och göra allt tillsammans! favvo har redan lärt mig allt, men han var inte lätt han heller den gogrisen!
men nu är det slut tjatat på att jag har sån underbar häst, ni börjar väl bli trött på de ;)
idag ska jag hon få en välförtjänt trav och skritt tur i skogen, och sen kommer sussan och ger henne massage, och sen blir de vila tills på lördag efter massagen! perfekt sen, tävling den 8 i högbo och den 22 i ockelbo!




/ frida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback