Älskade internet

Nu funkar mitt internet igen !!!!
Mina mobilinlägg har inte vart så intressanta men nu jävlar är jag tillbaka.

Idag har jag packat och donat i stallet, för de är ju tävling imorgon! Känner mig grymt laddad och jag hoppas formen sitter i.
De är somsagt med laget imorgon, kommer bli kanonkul och nu är de mitt lags tur att vinna ;)
Har pluggat enda sen jag kom hem men nu tyckte jag att jag kunde få blogga lite :D
Kommer ta ungefär 2 timmar att åka till Nytorp där tävlingen är. Men vi åker inte så tidigt, senast halv 8 så de känns ganska lugnt.

Ridpassrt idag blev lite i skogen och lite på banan, kändes som de behövdes. Hon lyssnade inte rikigt på min skänkel i början men hon bättrade sig. Låg på stora mittvolten och flyttade henne på ena voltsidan. Inte så märkvärdigt pass, mest bara för att känna igenom henne inför imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback