APUdag

Idag var jag hem till Kin för att ha min APU. Visste inte riktigt när jag skulle börja så jag åkte dit till kvart över 8, men hon kom ut typ halv 9 så de va ganska lagom.
Jag hann bara börja mocka så sa hon att vi skulle ta oh rida på Carazon och Carmen.

Så jag släppte grepen och började borsta.
Första gången jag red på henne, hon är lika hög som Flora.. alltså 172 cm.
Kände mig som hemma haha ;)
Vi skrittade kanske 30 minuter och sedan in på banan för Kin skulle trava på Corren som han kallas. Jag fortsatte oh skritta.

Efter de va de mocka,fylla på vatten, sopa och ge hö till hästarna som gällde.
Lunchen va nära men vi gjorde ren en box , Caramells box. Min gullplutt har åkt :(
De är ett jävla göra, men blir snabbt trött i armarna liksom men aja de gick :)
Käkade lunch och sedan smöjde vi eftersom hon ska till Tierp och tävla Carmen i helgen. Hon startar då 110 &120cm.

När allt de va klart så fick jag åka hem, ganska lagom dag ;)



Söta Carmen, hade ingen bra bild på Corren och Caramell men jag kan ju fixa på Corren men med Caramell är de to late. :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback