bloggningen har inte varit så bra

nu på sista tiden. men har mest ridit i skogen eftersom att cassi har gått på hackamore pga av att vargtänderna är borta nu, och igår var sussane och massera henne och hade lasern, hon var stel i princip över allt och de har pågått redan innan jag köpte henne. men nu är de skönt att hon har fått en genomkörare! hon ska komma om en månad igen och massera henne. men nu ska hon vila i 3 dagar eftersom att hon har fått massage. så på söndag får jag rida och då får jag rida med bett igen, skönt nu är hon genom kollad och de är bara köra på som vanligt! har även hoppträning på tisdag och de va ett tag sen så de ska bli super kul! hon kommer antaligen gå mycket mycket bättre, och ändå så tycker jag att hon har gått jätte bra tills tänderna problemet kom!
ching!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback