dagen

Hemma hos Kin va roligt och man är bra trött nu haha
Vi började med att mocka för hon hade redan släppt ut sina hästar vid halv 9 då vi började.

Spån skulle in och gången sopades.
Efter de så tog vi in varsin häst för att skritta ut en sväng.

Jag haffade den största ;) En gosig valack på 4 år som ska säljas och besiktas under nästa vecka.. lite tråkigt då han va urmysig. Vi kommer antagligen rida ut hela veckan och han är paxad!
Vi var nog ute en timme, berättade lite om oss själv osv :)

Smörjde gjorde vi efter lunchen , vilket jag tycker är bra så alla saker håller sig hela mycketmycket längre!
Sedan vattnade vi alla också , va super varmt idag så de behövdes verkligen.

Kin har ju egen uppfödning på gården så alla som är hemma är egen uppfödning.. tycker jag är ganska coolt!
Men hon ska sälja alla hon har förutom 2 hästar för hon hade ingen tid till alla 7 ;)
4,5 månaders gammalt stoföl också som vi ledde och pysslade om. Hur go som helst och mycket spring i benen.

Kanske inte lika villig till att bli led men de tar ju sin tid. Hon va faktiskt jätteduktig idag! Imorgon ska jag nog ta oh knäppa lite kort.. vågade inte göra de idag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback