Floridel 27 september

Idag fick hon vila, skulle igentligen ha tränat idag men hoppade över de eftersom de är så tätt inpå.
Men Nina sa att vi skulle byta dag till torsdagar, de kommer bli mycket bättre för jag går längre i skolan på tisdagar.

Men jag va dit och hjälpte Nina lite i början eftersom hon har en arm just nu ;)
Vart så sugen på att träna, hatar sånt!
Men hindrerna kommer ju stå kvar så ska dit på torsdag och hoppa lite inför helgens tävling.räd

Imorgon ska jag ta och trimma dressyr på banan, som de ser ut nu ska jag låna en i stallets dressyrsadel :)
Kommer bli kulit, vet inte om den passar men de märker vi! Men hennes häst är ganska så lik Flora så de ska nog gå :) Annars får jag skita i de, hade jag haft råd skulle jag köpa en egen. Hur kul skulle inte de va haha  :D

Men nu ska jag snart sova, ha det så bra :D
/P
världens bästa häst &världens bästa pappa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback