fullt om är bara förnamnet.

Gick upp strax efter 6 imorse för att tidigt åka iväg till Sala för att spana in en transport till mig och Flora!
Eftersom hon är så stor vågar man ju inte på sig vad som helst , men den här som vi då köpte då är perfekt.

Galet lik den som jag lånat innan som är en Thule Prestige som jag kanon gillar!
Men min är miiiinst lika bra.

De blev en Böckmann duo comfort -07
Väldigt rymlig och med sadelkammare som man alltid velat haft.
Ovanpå , liksom i transporten så är de som "matfack"  haha , ganska häftigt!

Öppningsbara fönster osv, rullgardin bakom som vissa kanske är lite skeptiska till men varför då ?
Prasslar ju direkt inte när man kör ;)

Så här ser den ut, dock lånad bild eftersom annonsen är borta och jag inte har knäppt nån än :)





Imorgon ska jag ta och göra en storstädning i den, så den blir finare än nu.
De som pappa och jag va lite "skeptiska" på är bommarna men vem orkar bry sig ?

Ohjuste, på vägen hem så vart vi invinkade av polisen........
De skulle promt väga vagnen osv, drygt men bra så inget händer!

/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback