fullt upp som vanligt

Nu är de full rulle, oh allt ska göras!

Igår red jag på banan, hon va pigg och frammåt men den närmsta halvtimmen jag red kollade hon hela tiden på bärplockarna i skogen som gick precis vid banan.
Jag hatar verkligen bärplockare -.- Speciellt när de smyger runt eller ställer sig helt stilla som om de inte skulle synas!
Får verkligen utbrott , men de gick efter ett tag.. de kankse såg hur Flora höll på. Men direkt när de åkt lugnade hon ner sig och hon fick ett fint steg och lyssnade bra.

Red på annat bett också, ett tvådelat med kopparrullar och D-ringar. Antingen va de bettet som gjorde henne lättare i munnen eller så va hon de bara ändå.. hon har ju sina dagar ;)


Idag så skrittade jag ut barbacka , kom inte så långt så träffade jag på en liten tjej med en trottsig ponny ;)
Så hon fick rida med mig och då följde den bra efter.. Jättefin verkligen.

Den står i grannstallet så vet vilken de var.
Gjorde inte så mycket där, kändes som om jag inte ens skötte om henne :o
Eftersom jag ofta är kvar eller håller på i timmar med henne.. skum känsla haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback