Nu på Kvällen

Så va jag in till stan med Div 2 laget och käkade på Interpool, eller 4 av 8 haha!
Men de va hur mysigt och trevligt som helst, så man kan lära känna alla och komma in i lagkänslan lite! :D
Vart väldigt mycket prat och skratt!

Smart som man är så tog jag hand om Flora innan jag åkte in till staden, kom hem för en timme sen så de skulle bli seeeeeent i stallet haha.
Men jag longerade henne idag, var väldigt längesen jag gjorde de. Hon lyssnade förvånadsvärt bra!
Hon brukar igga mig lite haha men nu lyssnade hon bra.

Höll på i ca 25 min, inte alls bra att göra för länge och för ofta då de springer på ett voltspår som sliter mer på kotor/kotleder!
Hade även inspänningstyglar, eller gummisnodd för att vara exakt och hon gick finfint!

Finfina tjejen!


Grannstallets ursöta fallabella tjej!

/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback