sandviken

Sitter hos mamma nu , har precis kommit hem feån Valbo Köpcentrum. Fick ett par nya jeans och puder ;)
Som alltid smet jag in på Hööks, riktig standard om man är i Valbo!

Kollade på lite täcken där, inte för hon behöver nått just för denna årstid men sen när snön kommer skulle hon vilja ha ett tjockare vintertäcke med hals!
Aja mamma köper inget till hästen så de får jag och pappa stå för :)

Vi gick även in på Ikea för att ta en fika, och de brukar ju vara mycket folk där men idag va de enormt mycket.
Kanske för att Brynäs va där ?
Trodde jag skulle spy, för jag är Djurgårdare rakt igenom ;)

Eftersom jag sitter på mammas data finns de inte så många bilder men den här fanns haha ;)

Aldrig visat tror jag, 90 cm på hemmaklubben. Mitt ansikte ,alltså bjuder på denna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback