skola

Idag gick jag i skolan en timme längre för att jobba ikapp matte A som jag har kvar.
Så jag är galet trött nu men som tur är så är jag ledig imorgon, vi ska igentligen ha specialidrott men var tredje vecka är vi lediga :)

Efter skolan körde jag lite med pappa inne i stan och rusningstrafiken. Höll på att krocka också, kanonkul!
Näe men jag kollade på en skylt som de va ett träd som stod iför, och de va rödlyse framför så man fick nästan slå på en nit. Men då har man tränat på de också ;)

Under vecka 43 och 44 så ska jag gå en kurs på körskolan Driver. Kommer bli kanon, då blir de bara körtkortstänk som gäller för ska ta ledigt från skolan ;)
Dock bara en vecka för vecka 44 har vi lov , längtar gal1 !
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback