snabb inlägg

Ska alldeles strax ta och åka till Lempersbo , till kin då alltså med Sofie.
Kommer nog bli kulit, skönt oh börja halv 9 ist för 8.. sooova ;)

Direkt efter kommer jag åka upp till Flora och trimma lite dressyr på banan , får väl se vad jag ska göra eftersom de står massa hinder på banan som JAG lär ta bort för de är nån bestämmelse att de kan stå hinder framme.. orkar man ta fram orkar man ta bort också ? haha

men iaf, de löser sig.. kanske gör nån öving med bommar så använder jag ju de som står framme  ;)
Galoppbommar lutar de mest mot för att hitta en bra rytm inför Lördag, fast har ju träning imorgon så får inte köra så hårt hihi ;)

Men nu måste jag gå, hejdå! :D
/P
Skänkel , haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback