solen skiner

Japp, det är kanon fint väder här hemma!
Har precis ätit frukost och idag är de början på min lååång helg.

Vi är lediga från skolan måndag-tisdag och under onsdag-torsdag-fredag är resten av klassen i Norrköping och ska ta basmaskinkort, alltså fyrhjuling osv.
Jag och Martina ska dit på våren med ettorna av massa olika anledningar jag inte tänker ta här.
Så jag får som ett litet extra lov ;)

Dock har jag uppgifter som ska göras -.-
Men de tar vi sen ;)

Idag ska jag rida Flora i skogen , för imorgon är de tävling så hon ska få ta de lite lugnt!
Känns som att hon gått riktigt hårt nu. Men hon är lika pigg och fräsh ändå :D

Smörja måste jag också göra, packa osv!

gofisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback