Stigbyglar

Jag äger Sprenger Bowbalance och jag ångrar inte en sekund att jag köpte de!
De är kanon bra för mina fötter. Min ena fot är som sagt stelopererad och med den kan jag inte trampa ner lika mycket som med höger. Och dessa stigbyglar ger mig bättre stöd och ger med sig eller vad man ska säga.. De liksom fjädrar. Haha

Kostade då ca 1800 men nu ligger de nere på 1600 kr tror jag. LÄTT VÄRT.
Nu vet jag inte hur de är med Soft Up men jag är inte så stort "fan" av dom. Tycker dens design är ganska fräck men nu har alla dessa stigbyglar så nu vill man ju inte ha dom ? sen så kostar de 2000 kr typ.
Min låg också på de priset men de va ju pappa som betalade.
Jag skulle aldrig köpa Soft up för mina egna pengar, skulle jag få dom skulle jag självklart använda dessa men annars inte.


Kanske lite roligare att matcha med man allt går ju upp och ner!

Så jag kan säga så här , HISS till Sprenger Bowbalance och DISS till Soft up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback