Täcken

Flora skulle vilja ha nya täcken.
Har kikat in ett vintertäcke från schockemöhle vintertäcke.
Galet snyggt, kostar 1399 kr och är 400 g samt hals. Precis som jag vill ha.
Kollat in ett på Hööks också som är 200 kr billigare. och 200 kr är ingenting!


Ett ridtäcke är också en sak jag saknar , jag har ju ett hemma .. dock reflex och vem vill ha de på en tävling ?
Men då blir de detta från hööks , 299 kr. Enkelt och bra.

Blir ett brunt isf, finns i blå också men de har Frida och jag vill inte härmas.. de är sjukt jobbigt. Vet själv hur jag känner när folk härmar mig. Kan få damp haha ;)
/P
Postat av: louise

hej! :)

jag tycker ni borde byta header snart för ni haft den ni har nu länge.

gillar eran blogg mycket!

kolla gärna in min blogg också!

kram !

2011-09-26 @ 16:26:40
URL: http://llouisegunnarsson.devote.se
Postat av: linnea

men lite snygg det täcket var, hör sigge ropa att han oxå vill ha ett sådant :)

2011-09-26 @ 21:37:38
URL: http://linneaaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback