tjooo

idag har jag varit på lervik och ridit för molly med skolan, hade raggae "roger", det gick bra med de gick bättre förra gången tycker jag. han är väldigt ostabil och har svårt för att ha en samlad galopp, så när jag skulle försöka få ihop han lite sakta han av.. men tycker faktist att han är rolig ändå, måste tänka att inte rida för mycket på innerhand även på cassi!!!!!!!! det ska jag tänka på hela veckan.
sen åkte jag hem hade träning för nina, då gick de bättre, men hon är inte heller helt stabil så kräver mycket balans av mig så kan falla in i fel galopp ibland. hon kommer bli en kanoners häst när jag har ridit henne mer osv tränat och sånt. hoppade en bana på ca 90, dutti cassi.  somsagt är hon helt som vanligt fast bättre efter tandis och massage. skööönt, hon har mycket rundare galopp nu. efter träningen tvättade ja benen och hade på arnika och sen borsta såklart.
åkte hem jobbade klart matten, städade lite, och har nu duschat så nu ska jag sova, godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback