träningen igår

Orkade inte blogga igår så nu kommer det :)

Hon lyssnade bra under uppvärmningen, över bommarna satte hon sig bra ett par gånger.
Vi hoppade sen på en 8a och de va lite svårt i ena varvet för jag har kass ytterskänkel.. alltså min vänstra för den är svaaaaaaaaag -.- så jag vart lite arg haha

Aja, när vi väl började hoppa bana på ca 80-90 kändes de bättre, vi fick bra språng och kom i rätt distans.
Nina höjde väl upp så de låg mellan 110 - 120 mot slutet och nått hinder va nog 120 tror jag ;)
Aja , vi hoppade högre än vanligt och de gick suuuper!

Lika där, bra språng och rätt distans , och faaaaaaaart. Gud haha! Kändes verkligen som hon ville över.. Kanon kul :D
Nu tagga tävling hihihiih!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback