träns

Alltid lika kul!
Jag äger Dyón WC platt nosgrimma och jag är riktigt nöjd med de för de sitter som en smäck!

Men nu tänkte jag visa några andra träns som de verkligen kliar i fingrarna av.

Först är det Dyón the Difference , jag vet inte hur mycket jag skrivit om de osv.. och jag lovar att de är tjatigt för er men jag verkligen dyrkar de.

Det sticker verkligen ut i mängden och det är inte alls många som har de , beroende på priset tror jag.
3500 kr är ganska mycket man jag skulle lätt kunna slänga ut de pengarna om jag fick ha de här hängades på en krok i sadelkammaren.
Och jag VET att Flora kommer bli skitsnygg i detta träns. De är bara att spara pengar ;)

De andra är från Dyóns nya kollektion , typ de enda snygga. De andra såg så "normala" ut och jag gillar när de sticker ut liksom. Dock är de inte de breda nackstycket på detta men det gör inget.

På den hemsidan jag hittade de så står de nosgrimma.. är de bara nosgrimman ?
Nån som vet , kommentera!
Hoppas inte, men de är ju den som är snygg! men man vill ju ha hela tränset...
Mejlade hemsidan och kollade pris osv så märker vi väl!

Antagligen kommer man se dessa två i Globen i november och då ser man ju vilket man vill ha men de lutar ju mot differnce som ni vet. Och eftersom de är få som har de så hoppas jag att jag kan få ha de för mig själv haha
Sjukt jävla drygt när folk härmas.
/P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback