trötter

Igår kom jag hem runt 6 och orkade inte göra ett piss, satt vid tven och halvsov typ så de blev inge inlägg.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att få redovisa.. hoppas jag inte hinner ;)
Så jag passade på nu att göra ett inlägg, dock inte min data för de är nån tattig jävel som tagit den och när man frågar så svarar de inte -.-
Så de blir ingen bild.

Ikväll tänkte jag göra ett inlägg om tävlingen igår som jag kan säga gick kanon. Dock inge placeringar men en bra runda och de är de som är huvudsaken!

Flora ska få gå lugnt idag, lite trav och galopp för de är träning imorgon.
Och då tänkte jag inte köra nå hårt heller, tävling på Lördagen på STORK.
De blir den första inomhus och då kommer allt kännas så mycket mindre... men de blir bara en 95 &105 cm så man får känna på lite i ridhus innan man kör en 110 cm.

Jag va på Stork i början av de här året också, gick inte alls bra då. Vägrade till och med ut mig. Pinsamt!
Haha , men nu har jag chansen att visa och kanske plocka nån placering. ;)
Ska bli skönt för Flora och inte hoppa maxat jämt.
/P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback